ALCANCE
1. La diputació durà a terme les activitats de caràcter material, tècnic i de serveis, totes integrants de la implantació del canal intern de denúncies. En cap cas la diputació participarà en la tramitació i la investigació de les comunicacions rebudes per part de l'Entitat Local, sent aquestes de total responsabilitat de cada entitat.
2. El manteniment del canal intern de denúncies no suposa cessió de titularitat de la competència municipal ni dels elements substantius del seu exercici.
3. La diputació, atesa la naturalesa tecnològica del programari elegit com a canal intern de denúncies, en cap cas no pot accedir al contingut de les comunicacions rebudes per les entitats locals. Alhora, només les Entitats Locals podran accedir a les comunicacions rebudes al seu canal intern de denúncies, sent responsabilitat de les mateixes l'accés a aquestes comunicacions i la corresponent custòdia de les credencials dels usuaris permesos per a l'accés al canal intern de denúncies.
4. La diputació tindrà a càrrec seu i durà a terme les activitats següents:
• Anàlisi de les diferents alternatives existents sobre un programari específic per al canal intern de denúncies.
• Elecció i adquisició del programari.
• Manteniment del programari.
• Accions formatives adreçades a les Entitats Locals sobre el funcionament del programari.
• Creació dels canals interns de denúncies pertanyents a les entitats locals.
• Suport especialitzat a les Entitats Locals sobre el funcionament del programari.
TRàMITS SOBRE SOL·lICITUD SERVei - REGISTRe ENTRADA EN SEu
normativa
UNItAt GESTORA DEL SERVei