El Servei Provincial d'Assistència a Municipis (d'ara endavant SEPAM) dóna assistència jurídica, econòmica i informàtica als municipis, especialment, als de menor capacitat econòmica i de gestió.
Específicament:
1.- Serveis de suport administratiu:
- assistència jurídica
- assistència econòmica
- assistència informàtica
2.- Funcions HHNN (Secretaria, Intervenció i Tressoreria).
Modalitats d'assistència: Assessoria (informe), Consultoria (assessorament + suport implantació), Formació, etc...
Les formes de prestació del servei són:
- Directes ( amb organització i mitjans propis de la Corporació )
- Indirectes ( mitjançant la planificació i supervisió d'actuacions amb organització i mitjans aliens a la Corporació ).
REGLAMENT
ORGANItZACIÓ
L'organització del SEPAM inclou:
Serveis Centrals: SEPAM-CASTELLON
Serveis descentralitzats:
MitjoS PERSONALS
MEMÒRIES ANUALS
Esteas memòries inclouen projectes desenvolupats pel SEPAM per a donar "suport als Ajuntaments per a la tramitació de procediments administratius i realització d'activitats materials i de gestió" quan els seus escasos recursos no els permet la seua adequada realització.
ACOLLIDA
Dosier d'acollida (format PDF) (format ODT)