Els serveis inclosos en una plataforma d'administració electrònica, que es detallen en l'abast.
Suposa l'exercici de les competències pròpies establides en la Llei 7/85 de Bases del Règim Local en els articles següents:
Art. 36-1-b), “l'assistència i la cooperació jurídica, econòmica i tècnica als Municipis, especialment els de menor capacitat econòmica i de gestió”
Art. 36-1-g), “La prestació dels serveis d'administració electrònica i la contractació centralitzada en els municipis amb població inferior a 20.000 habitants”
ABAST
A - Gestió a càrrec de la Diputació:
“Quinta.- NATURALESA, DESCRIPCIÓ I ABAST DE LA GESTIÓ A càrrec de la DIPUTACIÓ.
.Per a complir amb l'objecte del present pla la Diputació posarà a disposició una plataforma tecnològica i de continguts d'administració electrònica perquè l'entitat destinatària puga realitzar una sèrie d'actuacions que abasten entre altres:
COMPLIMENT DE L'ESQUEMA NACIONAL D'INTEROPERABILITAT
ADEQUACIÓ A les LLEIS 39/2015, DE PROCEDIMENT ADMINISTRATIU COMÚ DE LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES I 40/2015, DE RÈGIM JURÍDIC DEL SECTOR PÚBLIC:
Identificació electrònica dels interessats
Gestió de la Representació
Reducció de càrregues administratives
Seu electrònica
Signatura de l'Interessat
Oficina d'assistència en matèria de registres
Registre Electrònic General
Còpies Autèntiques
Gestió Documental
Sistema d'informació Administrativa (SIA)
Tramitació de l'Expedient
Signatura electrònica del personal
Actuacions administratives automatitzades
Finalització del Procediment
Notificacions i Comunicacions
Relació amb Proveïdors
Arxiu Electrònic Únic
PROGRAMA DE FORMACIÓ CONTÍNUA:
Programa de Formació Contínua. Ajuntaments menors de 500 habitants
Programa de Formació Contínua. Ajuntaments majors de 500 habitants
Programa de Formació Jurídic-Tècnica per a secretaris
Programa de Formació Contínua. Diputació Provincial de Castelló.”. (Base 5a)
“Octava.- OBLIGACIONS DE L'ENTITAT DESTINATÀRIA.
1. L'Entitat destinatària s'obliga a dictar els actes administratius i dur a terme les actuacions necessàries perquè la Diputació puga realitzar el seguiment d'activitats que comporta l'assistència a les Entitats Locals en matèria d'administració electrònica.
2. Així mateix, l'Entitat destinatària es compromet a seguir els protocols d'actuació que s'establisquen per la Diputació en aplicació de la normativa o a conseqüència dels sistemes informàtics utilitzats.
3. S'entendrà que el/la Titular del lloc de Secretària és l'interlocutor tècnic de l'entitat per a la seua relació amb la Diputació.”. (Base 8a)
indicadors d'activiTaT I GESTIÓ
TRÀMITS SOBRE SOL·LICITUD SERVEI - REGISTRE ENTRADA EN SEU
COMUNICACIONS SOBRE ÚS SERVEI - GESTOR D'ASSISTÈNCIES (CAU)
TERMINI DE SOL·LICITUD
MITJANS
formació
MANUALS
En la pròpia plataforma GESTIONA
GUÍES CURSOS (link a docs del producte suministrat)
En la pròpia plataforma GESTIONA
CIRCULARS INFORMATIVES
UTILITATS
Servei de base de dades jurídica i econòmica on line de “espublico”
Integracions con servicios comunes AGE (progressiu)
Integracions con otras plataformas (FACE, PLAC-SP, … ) (progressiu)
Ampliació en modificacions del contracte (progressiu)
COMUNICACIÓ
UNITAT GESTORA DEL SERVEI