L'atenció de totes les assistències pertanyents a qualsevol de les matèries econòmica, jurídica i informàtica, documentant el procés i augmentant la informació per a l'usuari i la transparència del procés.
La plataforma de gestió de les assistències, (PREGADÉUS) ve utilitzant-se des de 2.015, substituint a l'anterior (REDMINE) que venia utilitzant-se des de 2.004.
Suposa l'exercici de les competències pròpies establides en la Llei 7/85 de Bases del Règim Local en els articles següents:
Art. 36-1-b), “l'assistència i la cooperació jurídica, econòmica i tècnica als Municipis, especialment els de menor capacitat econòmica i de gestió”
Art. 36-1-g), “La prestació dels serveis d'administració electrònica i la contractació centralitzada en els municipis amb població inferior a 20.000 habitants”
ABAST
A - Gestió a càrrec de la Diputació:
- La plataforma de gestió de les assistències en ús és PREGADÉU (en ús des de 2.015, després de la substitució de l'anterior (REDMINE) que venia utilitzant-se des de 2.004 (ambdues, programari lliure adaptat pel personal del SEPAM).
- L'atenció de totes les assistències pertanyents a qualsevol de les matèries econòmica, jurídica i informàtica, documentant el procés i augmentant la informació per a l'usuari i la transparència del procés..
- Donada d'alta, es podran utilitzar altres canals de comunicació entre els serveis tècnics del SEPAM i l'usuari de l'Entitat Local, amb acreditació de l'actuat.
- L'empleat públic de l'Entitat Local comunica via web la incidència, la qual arribarà en forma d'avís al *SEPAM per a la seua anàlisi i resolució.
- L'usuari que ha introduït la incidència podrà realitzar a través de la web tot el seguiment de la incidència, des de la seua alta fins a la resolució d'aquesta.
- Al seu torn, tindrà la possibilitat de ser informat per correu electrònic de qualsevol canvi realitzat en el procés d'atenció
indicadors d'activiTaT I GESTIÓ
TRÀMITS SOBRE SOL·LICITUD SERVEI - REGISTRE ENTRADA EN SEU
S'entén inclòs en l'alta al servei de: Plataforma d'Administració Electrònica
COMUNICACIONS SOBRE ÚS SERVEI - GESTOR D'ASSISTÈNCIES (CAU)
TERMINI DE SOL·LICITUD
MITJANS
formació
MANUALS
GUÍES CURSOS
CIRCULARS INFORMATIVES
UTILITATS
Enviar des del correu de suport
COMUNICACIÓ
UNITAT GESTORA DEL SERVEI