Els serveis de suport informàtic (SAI) de primer nivell a l'usuari d'un lloc de treball informàtic d'una Entitat Local. en matèria de telecomunicacions, maquinari, sistemes operatius, així com en aquells àmbits que presenten una especial dificultat en l'àrea de les Noves Tecnologies.
Suposa l'exercici de les competències pròpies establides en la Llei 7/85 de Bases del Règim Local en els articles següents:
ABAST
A - Gestió a càrrec de la Diputació:
1 Resolució de consultes i incidències relacionats amb les següents matèries:
• Sol·licituds d'altes / baixes en serveis.
• Navegació per internet.
• Aplicacions ofimàtiques.
• Correu electrònic.
• Sistema operatiu.
• Programari d'antivirus.
• Equips i infraestructures de comunicacions LAN.
• Certificats digitals.
• Tramitació electrònica.
• Interacció amb altres Organismes Públics.
• Connectivitat amb periférics.
2. Formació i informació als usuaris:
Formació. Elaboració de continguts formatius destinats als usuaris, com ara manuals, tutorials, vídeo tutorials, píndoles formatives.
Informació.
Elaboració de continguts informatius dirigits als usuaris.
1. L'Entitat Local s'obliga a dictar els actes administratius i dur a terme les actuacions necessàries perquè la Diputació puga realitzar el seguiment d'activitats que comporta l'assistència a les Entitats Locals en la matèria.
2. Així mateix, l'Entitat Local es compromet a seguir els protocols d'actuació que s'establisquen per la Diputació en aplicació de la normativa o a conseqüència dels sistemes informàtics utilitzats.
indicadors d'activiTaT I GESTIÓ
TRÀMITS SOBRE SOL·LICITUD SERVEI - REGISTRE ENTRADA EN SEU
COMUNICACIONS SOBRE ÚS SERVEI - GESTOR D'ASSISTÈNCIES (CAU)
TERMINI DE SOL·LICITUD
MITJANS
formació
MANUALS
GUIES CURSOS (link a docs del producte suministrat)
CIRCULARS INFORMATIVES
COMUNICACIÓ
UNITAT GESTORA DEL SERVEI